Odbiór i zagospodarowanie piasku i skratek pochodzących z Oczyszczalni Ścieków w Piasecznie i Wólce Kozodawskiej

  • Numer postępowania 16/2025
  • Typ postępowania Postępowanie wyłączone z PZP
  • Tryb udzielania zamówienia Przetarg

    Ogłoszenie

    Opis przedmiotu postępowania:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie piasku i skratek w okresie od dnia 01.01.2026 r. do dnia 31.12.2026 r. (z możliwością przedłużenia o trzy miesiące) z obiektów:
    a) Oczyszczalni Ścieków przy ul. Żeromskiego 39 w Piasecznie:
    • piasku (kod 19 08 02) realizowany przez dwa kontenery typu Kp7;
    • skratek (kod 19 08 01) realizowany przez dwa kontenery typu Kp7.
    b) Oczyszczalni Ścieków w Wólce Kozodawskiej:
    • piasku (kod 19 08 02) realizowany przez kontener o pojemności 1 m3 lub typu Kp7;
    • skratek (kod 19 08 01) realizowany przez kontener o pojemności 1 m3 lub typu Kp7.

    Zapewnienie kontenerów i pojemników do gromadzenia skratek i piasku znajduje się po stronie Zamawiającego. Wykonanie karty charakterystyki odpadów leży po stronie Wykonawcy.
    Zamawiający w okresie 12 miesięcy realizacji zamówienia szacuje do odbioru i zagospodarowania 230 ton piasku (słownie: dwieście trzydzieści ton) i 370 ton skratek (słownie: trzysta siedemdziesiąt ton). Ilość piasku i skratek jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie. W przypadku odbioru piasku i skratek w ilości mniejszej niż podana wyżej, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
    Ustalenie ilości piasku i skratek następować będzie przez każdorazowe zważenie na legalizowanej wadze samochodowej Zamawiającego.
    Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest do zagospodarowania, w procesie unieszkodliwiania i odzysku, piasku i skratek odbieranych z Oczyszczalni Ścieków w Piasecznie i Wólce Kozodawskiej.
    Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania obowiązku w zakresie ewidencjonowania odpadów (piasek i skratki).
    Rozliczenie za odbiór piasku i skratek będzie odbywało się na podstawie kart przekazania odpadów za dany miesiąc, w którym usługa została wykonana.
    Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana i z którym zostanie zawarta umowa, w okresie realizacji umowy jest zobowiązany do posiadania wszelkich aktualnych i prawomocnych zezwoleń, zgód, decyzji wymaganych przepisami prawa, w tym wpisów do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO), w zakresie działalności objętej przedmiotem zamówienia. W/w zezwolenia, zgody, decyzje mają zapewnić odbiór i odzysk piasku i skratek co najmniej w ilości objętej zamówieniem.
    Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
    Rodzaj zamówienia:
    Usługi
    Szyfrowanie oferty:
    Nie
    Data składania ofert/opracowań studialnych:
    2025-11-21 11:00 (Pozostało: 10 Dni 18 Godzin 31 Minut)
    Data otwarcia ofert/opracowań studialnych:
    2025-11-21 11:15
    Publikacja w strefie publicznej:
    2025-11-07 09:00
    Termin zakończenia postępowania:
    --

    Dokumenty zamówienia

    Nazwa Opis Data publikacji Rozmiar pliku
    Dane kontaktowe 2025-11-07 09:00 -
    icon SIWZ_16_2025.pdf 2025-11-07 09:00 2.05 MB
    icon Formularze w wersji edytowalnej.docx 2025-11-07 09:00 23 KB

    Klucz tooltipa:

    # PL:

    # EN:

    Wyszukiwarka

    Wyszukiwarka kodów

      Numer Nazwa